Întrebări frecvente

NEXUSnet.md este Centrul de Servicii NEXUS Virtual. El face parte din rețeaua Centrelor Locale de Servicii NEXUS deschise în prezent la Cahul, Chișinău, Edineț și Ungheni. Aici poți deveni clientul nostru on-line, adică nu este nevoie să te deplasezi la unul din oficiile propriu-zise. Tot aici ai ocazia să afli diverse informații utile în cazul în care ești mai mult sau mai puțin implicat în migrație. Și nu în ultimul rând, aceasta este cartea noastră de vizită pentru toți internauții dornici să ne cunoască.

Oricare ar fi Centrul la care apelezi, fii sigur că te vom primi prietenos și te vom asculta cu toată seriozitatea. În spatele tău stă o echipă întreagă care îți va oferi un răspuns amplu și deplin la toate întrebările pe care le poți avea referitoare la migrație, indiferent de etapă: fie că dorești să pleci, sau deja te afli acolo, fie că ai revenit sau planifici să revii. Consultanța noastră este gratuită, iar soluțiile propuse sunt din surse sigure.

Informăm, consultăm, asistăm și găsim soluția potrivită pentru tine, dar tu ești acela care o va aplica. Iată un exemplu: ai absolvit o universitate din străinătate și revenind acasă, ai nevoie să-ți echivalezi diploma de studii.

Ce putem face noi pentru tine?

1. Te vom informa de la A la Z în privința pașilor pe care trebuie să-i urmezi.
2. Vom căuta alte opțiuni dacă e necasar.
3. Te putem asista să completezi formulare, cereri.
4. Te putem îndruma la partenerii noștri siguri, în cazul în care e nevoie de servicii adiționale (cum ar fi bunăoară traducere, notar etc.).
Dar NU noi vom merge s-o facem în locul tău.

Toată informația pe care o oferim este din surse autorizate, sigure și veridice. Cooperăm cu ministerele și instituțiile publice pentru validarea răspunsurilor pe care le oferim. De asemenea, verificăm cu diligență actualitatea și credibilitatea surselor alternative.

Nu. Serviciile NEXUS sunt gratuite!

Pentru a evita confuziile și pentru a obține o informație exactă pentru cazul tău, trebuie să parcurgi procesul standard de înregistrare a clienților.

Cum?

1. Direct pe site, completând formularul de înregistrare de pe prima pagină.
2. Ne contactectezi și/sau vii personal la unul din Centrele Locale de Servicii.

Adresele și datele de contact sunt indicate în josul paginii.
Pentru a soluționa cazul tău, îți vom cere unele date personale.

Pentru a deveni clientul nostru este necesar să ne indici numele, prenumele, genul, vârsta, adresa electronică, număr de telefon sau numele skype, localitatea ta de origine, precum și localitatea actuală de reședință. Fii sigur că aceste date nu vor fi folosite în alte scopuri decât cel de a-ți soluționa cazul. De asemenea, îți garantăm confidențialitate și protecția datelor în conformitate cu legislația Republicii Moldova și regulamentele internaționale.

Datele tale personale sunt introduse în sistemul nostru intern de evidență a clienților, care ne permite să optimizăm calitatea prestării serviciilor noastre.

NU. Nici un fel de acte sau alte date personale decât cele menționate anterior NU trebuie prezentate.

Direct pe acest site, completând formularul de înregistrare de pe prima pagină, ori lăsându-ne un mesaj în căsuța din colțul drept de jos. De asemenea ne poți telefona, contacta pe skype, scrie un e-mail. Toate datele noastre de contact sunt indicate pe site.

Vei primi răspunsul la solicitările tale în maximum 10 zile lucrătoare, în dependență de complexitate (de ex. cazuri sofisticate/delicate care necesită mai mult timp pentru documentare) sau circumstanțe neprevăzute (de ex. întârzierea confirmării informației din partea partenerilor noștri). Vei fi anunțat din timp (prin e-mail, skype, telefon sau sms) de către unul din consultanții noștri când poți primi răspunsul.

Cea mai bună modalitate pentru tine este să te întâlnești personal cu consultantul tău la Centru, ca el să-ți poată explica deplin și instantaneu tot răspunsul. Dar dacă nu poți veni la Centru, primești răspunsul prin e-mail sau skype.

Toate informațiile oferite de noi, inclusiv articolele de pe blog, sunt actuale în momentul prezentării/publicării acestora.

  1. NEXUS Chișinău: luni – vineri: 09:00 – 18:00;
  2. NEXUS Cahul: luni – vineri: 09:00 – 18:00;
  3. NEXUS Edineț: luni – vineri: 09:00 – 18:00;
  4. NEXUS Ungheni: luni – vineri: 09:00 – 18:00.

Da, cu siguranță. Mai mult decât atât, te rugăm să le spui rudelor sau prietenelor implicați în migrație să se adreseze la noi dacă au nevoie.

Îți garantăm confidențialitatea. NEXUS respectă cu strictețe protecția datelor personale în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova, precum și a regulamentelor internaționale.